Ride 2
Dünyanın en geniş dijital garajında en hızlı ve hafızalara en çok kazınmış motosikletleri keşfet, dönüştür ve pistte dene! 170'ten fazla motor, yeni modeller ve İki Zamanlılar, Supermotard'lar, Café Racer'lar gibi kategoriler. Hepsini topla! Dünyayı gez: 30'dan fazla pist. Ride 2'de motorunu yarat, 20'den fazla marka ve kendi sürüş tarzını seçerek sürücünü canlandır! 16 oyun modu: Nürburgring'de yavaşla, tipik motard tarzında yarış ve trafik konileri arasında slalom yarışı yap!