Ride 2 Free Bikes Pack 6
"Free Bikes Pack 6 DLC içeriğini indirin ve garajınıza iki model ekleyin! Honda orta boyutta bu sefer 650 cc motora sadık kalmaya karar verdi. CB650F, güç eksiğini çevikliğiyle kapatıyor. 8.000 devirde maksimum 63 Nm torkla savaşçı bir yapıda. En çileli virajlar, CB 650F'in doğasında var! RSV 1000 Tuono 2002'de görücüye çıktı. Sokak tarzıyla süper spor arasında denge kuruyor. Tuono yüksek performanslı araçlar arasında özel bir yer sahibi. Daha ne bekliyorsunuz? Ücretsiz DLC içeriğini indirin!"