Quarantine Zone: The Last Check
Quarantine Zone: The Last Check, bir zombi salgını sırasında hayati bir kontrol noktasının tüm sorumluluğunu omuzlarına yüklüyor. Elindeki gelişmiş tarama araçları ve içgüdülerinle, kimin geçip kimin kalacağına karar vereceksin. Vereceğin tek bir yanlış karar, salgının kontrol noktasından sızmasına sebep olabilir. Ne var ki bu noktayı korumak mücadelenin sadece ilk adımı. Kaos her geçen gün daha da büyürken kıt kaynakları idare etmek, savunmayı güçlendirmek ve kampının hayatta kalmasını sağlamak zorundasın. TESPİT ET, BERTARAF ET İleri teknoloji ekipmanlarını devreye sok ve korku içindeki hayatta kalanlar arasında hastalığın izini sür. Kontrol noktanı güvende tutmaya çalışırken kaçak malları, yasaklı eşyaları ve hatta nadir koleksiyon parçalarını tespit et. Şüpheli belirtileri olanları gözlem için karantinaya, ek tarama için laboratuvara gönder ya da sağlıklı olanları yaşam bloklarına yollayarak kurtar. Enfekte olduğu anlaşılanlara gelince... Eh, onların zaten hiç şansı yok. FELAKETİ YÖNET Hayatta kalanların nüfusu arttıkça enerji, gıda ve ilaç gibi temel ihtiyaçları sağlamak sana düşecek. Alarmlar çaldığında enfektelerin yerleşkeye sızmadığından emin olmak için silahlı dronları kullan. Sürekli genişleyen üssünü ne kadar iyi idare edersen, o kadar fazla kaynak, araç ve silah geliştirmesi açılır. ÖĞREN. UYUM SAĞLA. HAYATTA KAL. Karantinadaki felaketzedelerden biri yaşayan ölüye dönüştü diye umudunu yitirme! Yeni zombileri tecrit altında tut ve bunları numuneler toplamak üzere hazırlayıp karşılığında yeni ekipmanlar, ekibin için deneyim puanı ve uzun vadeli geliştirmeler kazan. Bilinmeyen semptomlara sahip denekler de analiz edilebilir. Ancak unutma, bu prosedürde hayatta kalma oranı sıfırdır. Kararını ver: Bir canı feda edip insanlık için bilgi mi toplayacaksın yoksa bir hayatı kurtarıp cehaleti mi seçeceksin? SOĞUKKANLILIĞINI KORU Moral her şeydir. Kontrol noktasında alacağın kararlar, morali hem anında hem de zamana yayarak etkiler. Hayatta kalanların dinamik tepkileri ve uyarlanabilir diyalogları her anı benzersiz kılar ve seni saniyelik kararlar almaya iter. Saldırgan eylemler veya hayatta kalanlar; kuyrukta bekleyenler arasında yaralanmalara, moral kaybına ve paniğe neden olabilir. Etrafındaki herkes çıldırırken sen soğukkanlılığını koruyabilir misin?