Pumped BMX Pro
Adrenalini ve temposu yüksek Pumped BMX Pro’da bisikletinizle hünerlerinizi gösterirken, müthiş kombo hareketlerle küresel puan tablosunda bir numaraya çıkın. Güçlük seviyesi artan 60 etabı dengenizi kaybetmeden bitirin ve bu arada Akrobasi Görevlerini tamamlayarak platin madalyalar toplamayı unutmayın. Hazır 15 bisikletçiden birini seçin ya da kullanımı kolay bisiklet tasarımcısıyla yaratıcılığınızı konuşturun. Pumped BMX Pro özellikleri; - Muhteşem bisikletlere sahip 15 karakter! - İnanılmaz dönüşlerden çılgın grind hareketlerine kadar, 40’ı aşkın sıra dışı hareket! - Giderek zorlaşan 200’den fazla görev! - Yüksek dağlardan bataklıklarla kaplı derinliklere kadar 60 harika etap tasarımı! - Olur da rampayı kaçırırsınız diye gerçekçi düşme animasyonları!