Project Warlock
Gizemli bir büyücü ol ve kötülüğü yok etmek için tehlikeli bir göreve atıl. Hızlı tempolu birinci şahıs nişancı oyunlarının altın günlerindeki gibi katliam yaratmak için parmağını tetiğe koy ve zamanda ve uzayda yolculuk et! Donmuş Antarktika üssünden Mısır çöllerine, beş farklı ortamda geçen 60 büyük seviyeyi keşfet. Geçitleri açmak için anahtarlar bul, cephane ve altın dolu gizli zulalar ortaya çıkar ve yeni bölgelere erişim için asansör ve saklı düğmeler kullan. Uçan iblislerden beş katlı robotlara, tonlarca düşman ile savaş; mermi ve roket fırtınasından kaçarken yeri ve duvarları düşmanlarının kanı ve parçalarıyla bula. Güçlü bıçaklardan büyük tabancalara kadar, favori donanımını toplayıp geliştir ve 38 silah içeren geniş silah koleksiyonunda uzmanlaş. Maksimum hasar vermek için silahların gizli yönlerini öğren! İstediğin şekilde kahramanını geliştir. Eşsiz karakterini yaratmak için oyun boyunca büyüler ile silahlar yükselt ve onların güçlerini daha zor modları fethetmek için kullan.