MXGP2
Motokros rüyasını yaşamaya hazırlanın! Resmi Lisanslı, motosikletler, takımlar ve gerçek pistler: sizi MXGP dünyasına fırlatacak patlayıcı karışımı tam olarak bu! MXGP şampiyonası 2015 sezonunun 18 resmi pistinde yarışın, MXoN heyecanını yaşayın, muhteşem 4 kapalı pistte ne kadar değerli olduğunuzu gösterin! Ama daha fazlası da var... Kendi ekibinizi ve sürücünüzü oluşturun ve motokrosun en büyük markalarının sayısız aksesuarıyla motosikletinizin performansını artırmayı unutmayın!