Liquor Store Simulator & Bum Simulator
Bu paket şunları içerir: Liquor Store Simulator – Kendi içki dükkânını aç! Ürünler satın al, dükkânını yönet ve çalışanlar işe al. Kim bilir, belki küçük bir dükkândan gerçek bir alkol imparatorluğu kurabilirsin. Bum Simulator – uygunsuz mizah ve unutulmaz karakterlerle dolu bir sandbox oyunudur. Bumsville sokaklarında yaşıyorsun. Uyum sağlamak, hayatta kalmak ve bir şehir efsanesi olmak için gerekenlere sahip misin?