It's Quiz Time
Konsolda yepyeni dev bir bilgi yarışması oyunuyla boy ölçüş! Eski Buzz! geliştiricilerinden oluşan bir takım yaptı, daha önce It’s Quiz Time gibi hiçbir şey oynamadın: DEV GİBİ 25,000’den fazla soru, konsoldaki en büyük soru yarışması oyunu yapıyor. ZEKİ KİŞİSEL OYUN SUNUCUSU Yapay Zeka teknolojisinin son ürünü Salli ile tanış. Zeki ve üçkağıtçı, seni arkadaşların ve ailenle kapıştıracak, cesaret verecek ve oynadıkça test edecek. HERKES OYNAYABİLİR Seçilebilecek binlerce kategorisi ile, tüm yaşlar için mükemmel! Çizgi filmlerden, video oyunlarına, spora ve tarihe: isteyebileceğin her şey var. AKILLI TELEFONUNU KULLAN Akıllı telefonlarını kullanarak 8 oyuncuya kadar aynı anda oynayabilirsin! Öz çekim yap, cevaplarını gizle ve arkadaşlarınla paylaş - It’s Quiz Time, oynamak için yepyeni bir yöntem veriyor. OYUN MODLARIYLA DOLU Gerçek hayattaki olayları temel olan güncel sorularla oyna, Solo Puan Saldırısı için oyun kolunu al, raunt müzik listeni özelleştir ve daha fazlası! İNTERAKTİF YAYIN 10,000 izleyiciye kadar mücadele edebileceğin yenilikçi Canlı Şov modunda oyununu Twitch, YouTube ya da Mixer’da yayınla. Akıllı telefonunu al ve It’s Quiz Time ile konsoldaki en büyük trivia oyunu için Salli’ye katıl Not: Bazı özellikler It’s Quiz Time: Companion App gerektirir. Uygulama, en az iOS 7.0 ya da Android 4.4 (KitKat) ile uyumlu akıllı telefon gerektirir.