Hellpoint
Hellpoint, bilim ve doğaüstünün birbirine karıştığı ağır atmosferik evrende geçen karanlık ve zorlu bir aksiyon RPG'dir. Bir zamanlar insanlığın başarısının görkemli bir zirvesi olan Irid Novo istasyonu şimdi harap olmuş, şeytani boyutlar arası varlıklar tarafından tamamen istila edilmiş ve kötü niyetli Kozmik Tanrıların iradesine hizmet ediyor. Kaynaşma olarak da bilinen garip olaya yol açan kötü olaylar silsilesini anlamaya çalışmak adına Irid Novo'yu araştırmak için hazırlanmış ve gönderilmiş şifreli Yazar'ın bir yaratımısın. - Irid Novo uzay istasyonu kısa kestirmeler, sayısız sırlar, o sırların içinde de sırlar olan kocaman, birbirine bağlı bir yapıdır ve hepsini keşfetmen gerek. Yolculuğun boyunca izleyebileceğin çeşitli yollar ve istasyonun karanlık köşelerinin derinliklerine ilerledikçe daha fazla korku ve ürperti var. - Oynayış tarzına uyması için onlarca yakın ve uzak menzilli silah. Her silahın ustalaştığında kilidini açabileceğin kendi benzersiz özel yeteneği vardır. - Klasik ve modern bilim kurgu filmlerinin hikâyesi ve bilgisiyle oluşturulmuş kuantum felaketi sonrası büyüleyici bir dünya. Tüyler ürperten müzik! - Yenilenmiş düşman istatistikleri, pozisyonları, boss görünümleri ve ordu saldırıları gibi çeşitli dinamik etkinlikleri tetikleyen uğursuz kara delik etrafındaki gerçek zamanlı uzay istasyonu. - Zorlanıyorsan, yanına co-op oturumuna katılacak birini bul ya da çevrimiçi yardım iste. Ganimet pay edilir ve iki yerel oyuncunun tecrübesi kaydedilir ve kaybolmaz. - Ve yeterince zorlanmıyorsan eğer, diğer oyunculara seninle savaşmaları için meydan oku! 4 oyuncuya kadar çok oyunculu PvP destekleniyor.