Blue Sun
Hellpoint: Blue Sun DLC'si, Irid Novo'nun tüm hikâyesini ortaya çıkartıyor. İş bitiren Asmodeus, sadece en verimli Doğanlarla ilgilenir! Kaynaşma felaketinin asıl gerçeğini ortaya çıkaran yeni bir hikâyeyi deneyimlemek için Blue Sun paralel evrenine seyahat edin. Birbirine bağlı seviye tasarımını genişleten, keşfedilecek ve can verilecek üç yeni bölge. - Sayısız yeni zırh, karakter ve bosslar - Hellpoint oyuncu topluluğuyla birlikte tasarlanan, istatistik sıfırlama ve envanter yönetimi gibi çeşitli yaşam kalitesi iyileştirmeleri. Cradle Games ekibi, tüm kalbiyle ve minnettarlığıyla sizi Irid Novo'da bir kez daha vakit geçirmeye davet ediyor.