Electrician Simulator
Electrician Simulator oyununda bir elektrikçinin yerini alın. Elektrikçilik mesleğinin sırlarını öğrenin ve şehirdeki en iyi usta siz olun! Tamirler Yapın Prizler bağlayın, ampuller takın, kırık cihazları onarın, fişleri ve avizeleri takın, kabloları döşeyin. Çevrimiçi marketten gerekli parçaları sipariş edin. Bir elektrikçinin işi nasılmış tecrübe edin! Hikayeyi Keşfedin. Müşterilerle konuşup sorunlarını çözün. Gerçekçi hikaye örgüsü sizi gerçek bir elektrikçi gibi hissettirecek! Müşteriyle buluşmadan önce gereken ekipmanı ve diğer her şeyi kontrol edin. Burada hataya yer yok! Kendi Atölyeniz. Garajında bazı ürünleri kendin onar! Standart işlerin aksine, müşterilerden gelen bozuk elektronik aletleri de tamir edin. Ürünleri demonte edip, bozuk parçaları bularak hasarlı ekipmanı tamir etmenin bir yolunu bul! Çeşitli Görevler Ve Müşteriler. Yeni meydan okumalardan iyisi var mı? Gelen kutunu kontrol et ve çeşitli görevlerden istediğini seç - küçük görevlerden karmaşık elektrik tesisatlarına kadar pek çok iş var! Unutma elektrikçi olmak eğlenceli olduğu kadar ustalık da ister. Yaptığın işi dikkatli ve özenli yapmalısın! Müşterilerle sorun yaşamasan daha iyi olur… Garajını Düzenle. Herkesin kendini rahat hissettiği bir yer vardır, değil mi? Evini ve garajını ihtiyaçlarına göre dekore et! Görevlerden para kazan ve evine ne kadar elektronik istiyorsan al!