eFootball PES 2020 LITE
E3 En İyi Spor Oyunu' ödülünü kazanan eFootball PES 2020'yi tecrübe edin; şimdi ücretsiz indirebilirsiniz! myClub'da rüya takımınızı kurun ya da Matchday modunda favori tarafınıza desteğinizi gösterin. Yerel ve Ortaklaşa Maçlarda çeşitli takımların kontrolünü elinize alın ya da eFootball'da bir e-spor efsanesi olun. Ünlü orta saha oyuncusu Andrés Iniesta'nın yardımıyla geliştirilen, şimdiye kadar yapılmış en gerçekçi futbol oyununu dibine kadar yaşayın. FC Barcelona, Manchester United ve FC Bayern München takımlarını ve sadece PES'te yer alan Juventus takımını alarak oynayın! *Bazı kulüpler belli modlarda mevcut değildir. *PES 2020 LITE'ta bütün eFootball modu müsabakaları mevcut değildir. *PES 2020 LITE, oyunun tam sürümüne sahip olan kullanıcılarla online maçlar oynamanıza imkan sağlar. *Diğer oyunlardan kayıt verileri aktarılamaz. Oynamak ücretsizdir (oyun içi satın alımlar içerir).