Dead Cells
Dead Cells seni, gittikçe yayılan, sürekli değişen ve görünüşe göre lanetli olan bir adada neler olup bittiğini ortaya çıkarmak için yapılan başarısız bir simya deneyinin başına getiriyor. Zorlu ama adil savaş, duyarlı kontroller, zorlu düşmanlar, kalıcı ölüm ve elbette, başını beladan kurtarmak için acil durum panik taklaları zorlu, içgüdüsel ve rahatlatıcı bir aksiyon oyunu sunuyor. Birbirine bağlı bir dünyayı, dallanıp budaklanan yolları ve açılabilen yetenekleri, sürekli adrenalin pompalayan kalıcı ölüm tehdidi ile karıştıran bir Roguevania deneyimi yaşa. Kayıt noktası yok. Ya tek seferde baş düşmana ulaşırsın ya da tekrar denersin. Ancak bazı başarılı denemelerinde elde ettiğin kilidi açılan yeni yollar, yeni seviyelere erişim, mutasyonlar, beceriler ve silahlar gibi ilerlemeleri elinde tutabilirsin. Silahlardan bahsetmişken, Dead Cells düşmanlarını öldürmenin birçok farklı yolunu içeriyor. Geniş bir yelpazede kılıçlar, yaylar ve elbette, her biri kendine özgü numaralara sahip büyüler, ayrıca kamçılar, el bombaları ve taretler yer alıyor. Dahası, karakterini her seferde farklı şekilde oluşturmana ve özelleştirmene izin veren mutasyonlar ve parşömenler. Ama buna rağmen günün sonunda asıl önemli olan SENİN bir oyuncu olarak becerilerin olacak! Roguelite oyunlar, en aşılmaz görünen engeli bile çocuk oyuncağı haline getirene kadar gelişmekle alakalıdır. Sabret, kendini geliştireceksin... Eninde sonunda. Özellikler: RogueVania: Bir rogue-lite oyunun tekrar oynanabilirliği ile kalıcı ölümün pompaladığı adrenalin tehdidi sayesinde kendi içinde bağlantılı bir dünyanın kademeli olarak keşfi. 2D Souls-lite Aksiyonu: Zorlu ama adil savaş, ikonik kaçınma taklası, 90'dan fazla silah ve büyü ile benzersiz oyun... Her seferde herhangi bir can simidi olmadan çıkılan adrenalin pompalayan bir yolculuk için verilen amansız mücadele. Doğrusal olmayan ilerleme: Kanalizasyon mu, Mahzen mi yoksa Surlar mı? Bir defa kilidi açıldıktan sonra özel kalıcı beceriler, hedefine ulaşmak için yeni yollara erişmeni sağlar. Mevcut stratejine, oyun tarzına veya sadece ruh haline uyan yolu seç. Keşif: Gizli odalar, gizli geçitler, büyüleyici manzaralar. Kuleleri gezmek ve taze deniz meltemi kokulu havayı ciğerlerine çekmek için bir ara ver...