Agatha Christie - Death on the Nile
Nil'de Ölüm, Nil Nehri'nde huzurlu bir yolculuğun korkunç bir suç yüzünden altüst olmasını anlatır. Neyse ki ünlü dedektif Hercule Poirot gemide. Bunlar olurken aynı anda özel bir dedektif bir katilin izini sürüyor; bu iz onu Londra'dan Mayorka'ya, New York'a ve en sonunda Mısır'a yönlendiriyor. Bu iki soruşturma Abu Simbel'de kesişiyor. Dinamik ikili, sürprizlerle dolu karmaşık bir davayı çözecek. Ancak hikâye kitapla bitmiyor ve Agatha Christie hayranları için bile hâlâ birçok gizem ve sürpriz içeriyor. ÖZELLİKLER - Çifte Ana Karakter: Kendilerine özgü bakış açılarına ve destansı bir finalle bir noktada birleşen olay örgülerine sahip Hercule Poirot ve Jane Royce olarak oyna. - Yenilikçi Atmosfer: Disko kulüpleri ve rengârenk karakterlerle dolu, zengin ve canlı 70'lerde geçen ikonik hikâyeyi deneyimle. - Yoğun Olay Örgüsü: Kitaptaki olaylardan sonra devam eden ve hem hayranlar hem de yeni gelenler için yeni sürprizler sağlayan yepyeni bir soruşturmaya atla. - Çeşitli Konumlar: Egzotik Nil gezisinden Mayorka, Londra ve Kahire'nin hareketli sokaklarına kadar farklı çarpıcı yerleri keşfet. - Gelişmiş Zihin Haritası: Çıkarımlarda bulunmak ve hikâyede ilerlemek için dinamik bir zihin haritasında bilinen gerçekleri topla ve aralarında bağlantı kur. - Yüzleşme Sistemi: Toplanan delilleri şüphelilerle yüzleşmek, yalanları ifşa etmek ve gizli gerçekleri açığa çıkarmak için kullan. - Karakter Profilleri: Diyaloglar ve gözlemler ile bilgi toplayarak karakter profillerini tamamla.