Crime Scene Cleaner & Thief Simulator
Bu pakete şunlar dahildir: Suç Mahalli Temizleyicisi - Bir kez mafyaya bulaştığınızda, sonsuza dek mafyanın bir parçası olursunuz. En azından iyi bir maaş ödüyorlar ve tek yapmanız gereken onların kirli işlerini temizlemek, ama ne yaptığınızı biliyorsunuz. Bu yüzden suç mahallerini temizleyin, kazanabildiğiniz kadar para kazanın ve bir sonraki göreve hazır olun. Hırsız Simülatörü - En iyi hırsız olun. İstihbarat toplayın, bir şeyler çalın ve yüksek teknolojili ekipman satın almak için satın. Gerçek bir hırsızın yaptığı her şeyi yapın.