Geçmişe Geri Sar, Geleceği Kontrol Et Zamanı geri sarabilen bir cihaza sahip genç mucit Ekko'yla uçsuz bucaksız Zaun şehrini gez ve keşfet. Ekko ve arkadaşları şehirlerini korumak için omuz omuza vermeliler. Ancak tehlike arttıkça ve sırlar açığa çıktıkça Ekko kendisi dahil hiç kimseye güvenemeyeceğinin farkına varıyor. Double Stallion Games'in geliştirdiği CONVERGENCE: A League of Legends Story, Ekko'nun zaman ve mekânda gezinebilme yeteneği sayesinde dinamik çatışmalar ve özgün keşif olanakları sunan hikâye temelli, tek oyunculu ve 2 boyutlu bir aksiyon-platform oyunu. Eylemlerini geri sar, hatalarından ders çıkar ve düşmanlarını zekânla alt et. Zaun'un geleceğini kurtarabilecek misin? ZAMANI KONTROL ET Zamanı geri sarmak için Ekko'nun Zaman Kapsülü'nü kullan. Gelecekten aldığın bilgilerle zorlukların üstesinden gel ve düşmanlarını alt et. Akıcı ve dinamik çatışmalardan sağ çıkmanın yolu doğru zamanlama yapmaktan ve iyi pozisyon almaktan geçiyor. ZAUN'U KEŞFET Zaun'un sokaklarında koş, atla ve kay. Şampiyonlarla karşılaş, düşmanlarla yüzleş ve altşehrin hiç görülmemiş yerlerini keşfet. ŞAMPİYONLARLA ÇARPIŞ League of Legends şampiyonlarının daha önce hiç görmediğin halleriyle karşı karşıya gel. Yeni yeteneklerin kilidini açarak bol aksiyonlu bir dizi savaşta düşmanlarına meydan oku ve kimin dostun, kimin düşmanın olduğunu öğren. CONVERGENCE: A League of Legends Story ile her anı yakala.