CONTROL Resonant
Federal Control Bürosu'nun (FBC) elinde yıllarca tutsak kaldıktan sonra, doğaüstü bir krizle mücadele etme görevi Dylan Faden'a düşüyor. Gerçekliğimizin en temel unsurlarını değiştiren, gizemli, kozmik bir varlıkla savaşmakla görevlendirilen Dylan, yeni keşfettiği güçlerini kullanarak Manhattan'ı saran sayısız tehditle mücadele etmek zorunda. Pek çok ödül kazanan CONTROL'un bu devam oyununda Dylan'a katılarak kaotik Hiss'lerin, istilacı bir mikroorganizma olan Küfün ve diğer doğa üstü, çarpık tehditlerin yozlaştırıcı etkileri tarafından istilaya uğrayan bir şehrin engin bölgelerini keşfet. Doğaüstü yeteneklerinin tam potansiyelini açığa çıkarmaya çalışan Dylan, Federal Control Bürosu'nun Yöneticisi olan kız kardeşi Jesse Faden'ı bulmaya ve Kadim Ev'in sınırlarının ötesine taşarak dünyamızı paramparça eden tehlikelerin ne olduğunu anlayıp onları kontrol altına almaya çalışıyor.