Call of Cthulhu
Chaosium'un klasik kağıt kalemli RPG'sinden esinlenerek yaratılmış resmi video oyunu Call of Cthulhu, seni Lovecraft'ın ikonik evreninde, ürpertici deliliğin ve gizemli Eski Tanrıların dünyasına götürüyor. 1924 yılı. Özel Dedektif Pierce, Hawkins ailesinin ıssız Darkwater Island'daki trajik ölümünü araştırmak üzere gönderilmiştir. Pierce kısa bir süre içinde komploların, tarikatçıların ve kozmik dehşetlerin korkunç dünyasına çekilir. Hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Aklı başındalık, yerini sıklıkla karanlıktaki fısıltılara bırakan, gelip gidici bir dosttur. Cthulhu Mythos'unun hakimi tuhaf yaratıklar, garip bilim ve şeytani tarikatlar, her şeyin sonunu getirmek üzere çılgın planlarını gerçekleştirmeye kararlıdır. Zihnin, aklı başındalık ve psikoz arasında ızdırap çekecek, duyuların etrafındaki her şeyin gerçekliğini sorgulayana kadar altüst olacak. Kimseye güvenme. Dolaşan gölgeler, gizlenmiş şekilleri gizlerken, Great Dreamer uyanışı için hazırlanıyor.