Blightbound
Dünya uçurumun eşiğine gelmiş. Onyıllar önce bir grup efsanevi savaşçı uzun ve zorlu bir mücadelenin ardından korkunç Gölge Titanı yok etmişler fakat zafer sevinçleri pek uzun sürmemiş. Canavarın parçalanmış kabuğundan dışarı sızan ve dokunduğu tüm canlıları kendi kötülüğüyle zehirleyip ele geçiren korkunç bir sis, yani Blight ile bu canavarın habis emelleri serbest kalıp ortalığa yayılmış. Blightbound çok oyunculu bir dungeon crawler. Oyunda üç ayrı kahraman dağlardaki sığınaklarından çıkarak Blight denilen, her yere çökmüş gizemli, tehlikeli, iğrenç bir sis bulutunun içinde maceraya atılıyorlar. Özenle yaratılmış zindanları keşfedip korkunç mistik canavarlarla mücadele edecek, çok kıymetli ganimetleri toplayacak ve düşen kahramanlara tekrar can vererek savaşçı ekibini genişleteceksin. Devasa bossları alaşağı etmek ve zorlu bulmacaları çözmek için ekipteki her oyuncunun kendine özgü bir görevi var: savaşçı, suikastçı ya da büyücü. Tüm görevleri tamamlayıp tüm ödülleri toplayarak Blight'ı bir daha dirilmemecesine yok edebilecek misin? Yasal uyarı: Oynayabilmek için internete bağlı olmak gereklidir.