Battlezone Gold Edition
Cobra tankın kokpitinde kemerleri bağla ve aklını başından alacak tank savaşını deneyimle. Lazer güdümlü füzeler ve ağır silahlardan EMP ve kalkan takviyelerine kadar yok edici silahlar ve harika özel ekipmanları serbest bırak. Farklı çevreler, düşmanlar ve görevlerin yöntemsel üretilmiş oyunda birleştiği, 1-4 kişilik heyecan verici bir oyunu deneyimle. YIKICI CEPHANELİK – Lazer güdümlü füzeler ve ağır silahlardan EMP ve kalkan takviyelerine kadar yok edici silahlar ve harika özel ekipmanları serbest bırak. SINIRSIZ SOLO ve CO-OP OYUN – Farklı çevreler, düşmanlar ve görevlerin yöntemsel üretilmiş oyunda birleştiği, 1-4 kişilik heyecan verici bir oyunu deneyimle. Hiçbir oynayış aynı olmayacak! EN YENİ YÜKSELTMELER - Güçlü tanklar, silahlar ve özel ekipmanlar aç ve yüzlerce ölümcül kombinasyon arasından seçim yap! TARZLA DÖVÜŞ - Hepsi Gold Edition içerisinde dahil olan çeşitli görünümler, sallanan kafa biblolar ve kornalar ile tankının görünümünü özelleştir! KLASİK MOD - Klasik Mod ile her şeyin başlangıcını deneyimle - iki orijinal çift yollu kontrol ve kendini deneyebileceğin dünya çapında lider tablosu bulunuyor!