Barn Finders
Terk edilmiş ahırlarda eski saatlerden müzik aletlerine, antikalardan altın ve silahlara ve hatta klasik arabalardan motorsikletlere kadar uzanan zulalanmış değerli eşyalar ara ve onları kâr ederek sat. Aile şirketinin başına geç. Değerli eşyalar ara ve onları rehin dükkanında sat. Her eşyanın bir ederi vardır, o yüzden her şeyi topla ve her yeri ara! Açık arttırmalar ve satışlarda teklifler vererek erişime kapatılmış mülklere erişim kazan. Kim bilir o yerlerde üstü toz kaplanmış ne gibi hazineler bulacaksın? 12 orijinal yeri ziyaret et ve Ameryka (gerçek Amerika'ya büyük oranda benzer ama aynısı değil) topraklarındaki bu yerlerin sırlarını ortaya çıkar. Ahırlar sadece başlangıç. Eski bir askeri üssü ya da... ayı ziyaret etmeye ne dersin? Dükkanını geliştirmeye bak. Boş raflar boş cepler demektir. Müşterilere geri gelmeleri için bir sebep ver. Bulduğun eşyaları tamir et, kirli olanları temizle ve hepsini sat. Eğer müşteri yoksa da, arka bahçende basketbol oynayabilirsin. Ve bir şekilde, basket oynarken para kazan.. Billy Amca seni meşgul tutacaktır. Beraber değişik yerleri keşfedeceksiniz ama asıl iş sana düşecek. Tabii tek başına çalışana kadar. Eninde sonunda. Gerçek bir Ahır Bulucu olmak kolay iş değildir - cesur ve gözüpekler için bir iştir. Rakiplerin birer uzman ve hata yapmanı gözlüyorlar.