Apartment No 129
GERÇEK OLAYIN HİKAYESİ 2009 yılında, Ankara'da yer alan 129 numaralı binada yaşayan iki genç kız gece yarısı mumlarla satanist ayinler yapar. Apartmanın en üst katında kalan kızlar iddialara göre o gece gizemli bir şekilde hayatlarını kaybeder. Apartman sakinlerine göre o gece çok şiddetli bir deprem olur. Bütün apartmanda camlar kırılıp, eşyalar sarsıntı sebebi devrilir. Fakat deprem kayıtlarına göre o gün bölgede böyle bir deprem söz konusu değildir. Bu olay üzerine apartmanda yaşayan sakinler zaman içinde apartmanı terk eder. Apartman yöneticisi de bu olayın ardından kapıları kilitleyerek binadan ayrılır. Uzun bir süre boyunca apartmana girmeye kimse cesaret edemez. Olaydan sonra apartmana giren kişiler psikolojisi bozulmuş bir şekilde apartmandan ayrılır. Apartmana girenler içeri girdikleri anda korku hissine kapıldıklarını, binada ağır bir koku olduğunu, camların herhangi bir eylemde bulunmamalarına rağmen kırıldığını ve duvarda semboller ve yazılar olduğunu söyler. Bununla birlikte binada birtakım varlıklar gördüğünü öne sürenler de çıkmıştır. Yaşanan bu olay Türkiye medyasında ''129 Nolu Apartman'' başlığıyla damga vurmuş ve şehir efsanelerinin arasında yerini almıştır. OYUNUN HİKAYESİ Gizemli olaylar hakkında sosyal medyada içerik üreten Emir, 2009 yılında yaşanmış ve tüm ülkeyi sarsmış paranormal bir olayın izini sürmek için ''129 Nolu Apartman'' olarak bilinen terkedilmiş apartmana tek başına adım atar. Ancak Emir, efsanelere konu olan bu lanetli apartmanda kendisini beklenmedik bir hesaplaşmanın içinde bulacaktır. Emir apartmana ilk adımını attığından itibaren, terkedilmiş binanın ruhunu derinden hissedecek, geçmişte yaşanmış büyük olayın izleri ile karşılaşacaktır. Ancak yaratıcının varlığına dair şüpheleri olan Emir, sadece geçmişi keşfetmekle kalmayacak; aynı zamanda yaşayacağı dehşet olaylarla kendi iç dünyasında inançlarıyla da yüzleşecektir. Apartmanın içinde, gizemli varlıklar ve kendi korkularının karşı karşıya geldiği bir savaşta Emir inancı ve zekasıyla kurtulmayı başarabilecek midir? Dehşet karakterlerle karşılacağınız birden fazla sonu olan bu korku dolu savaşta zekanız ve yetenekleriniz ile Emir'i hayatta tutabilecek ve onu bu lanetli apartmandan çıkarabilecek misiniz? HİKAYE HAKKINDA BİLGİ Oyunda ki hikaye gerçek bir olaydan esinlenip uyarlanmıştır. Oyunun senaryosu profesyonel sinema filmi yönetmeni ve senaristi tarafından yazılmıştır. (Batuhan Gündüz) TEMA Oyunda ki hikaye terkedilmiş bir apartmanda geçmektedir. OYNANIŞ Oyun tek kişilik first person korku, gerilim oyunudur. Oyunda ilerleyebilmek için notları okumanız gerektiğini unutmayın. Oyunda envanter ve silah sistemi bulunmaktadır. Oyunda zorlu korkunç karakterlere karşı mücadele etmelisiniz. HASSAS İÇERİK Ani sesler ve korkunç karakterlerden dolayı oyun hassas kişilere önerilmez.