A Plague Tale Bundle (PC)
A Plague Tale: Innocence Genç Amicia ve küçük kardeşi Hugo'nun herkes tarafından beğenilen hikâyesinde onlara eşlik et ve tarihin en karanlık döneminde geçen yürek parçalayıcı bir serüvene tanık ol. Engizisyon askerleri tarafından aranan ve etrafı fare sürüleriyle çevrilen Amicia ve Hugo birbirlerini tanıyacak ve birbirlerine güvenecekler. Tüm olumsuzluklarla mücadele ederken bu acımasız dünyada yaşamak için bir amaç bulacaklar. A Plague Tale: Requiem Acımasız, nefes kesen bir dünyada yürek parçalayan bir yolculuğa çık ve çaresiz bir hayatta kalma mücadelesinde sevdiklerini kurtarmanın bedelini keşfet. Çeşitli silahlar, araçlar ve doğaüstü güçlerle gölgelerden saldır veya ortalığı birbirine kat.