FIFA 15
FIFA 15 en ince ayrıntısıyla futbola hayat vererek taraftarların futbol heyecanını hiç olmadığı gibi yaşamasını sağlıyor. Maç gününde taraftarların yoğun tezahüratına tanık ol ve Dinamik Maç Sunumu ile yorumcuların taraftarlara oyunun hikayesini anlatışını dinle. Bir ilk olarak, sahadaki 22 oyuncunun tamamı artık Duygusal Zeka ile birbirine bağlı: artık oyuncular rakiplerine ve takım arkadaşlarına maçın anlatışıyla alakalı ve duruma uygun biçimde tepki verecek. Yeni Nesil Görseller ile taraftarlar, maç ilerledikçe değişen ve yıpranan Canlı Sahalarda oynayacak. Gerçek Oyuncu Görselleri oyuncuları ince ve atletik yaparak gerçek hayattaki görünümlerine kavuşturuyor. Oyuncu Kontrolü oyuncu hareketlerini daha tepkisel yapıyor, sporculara topla daha fazla kontrol ve kişilik kazandırıyor; ayrıca Adam Adama Mücadeleleri hiç olmadığı kadar kazançlı kılıyor.