Bu EA Sports serisinde daha yeni bir sürüm mevcut. Tüm yeni oyun özellikleri için en yeni sürüme göz atın. FIFA 17 Standart Sürüm'ü Xbox One veya Xbox 360 için hemen alın! Standart Sürüm'de şunlar var: Temel Oyun ve 3 maçlığına kiralık bir FIFA Ultimate Team Efsane oyuncu. Frostbite altyapılı FIFA 17, oynama ve rekabet etme biçiminizi değiştirerek sizi oyuna duygusal olarak bağlıyor. Yeni ve son derece sofistike oyun motoru sayesinde özgün bir futbol deneyimi sunan FIFA 17, sizi derinliği ve duyguları olan futbolcularla tanıştırarak yalnızca bu oyunda ulaşabileceğiniz yepyeni dünyalara götürüyor. Futbolcuların düşünce ve hareketlerinde, rakiplerle fiziksel etkileşimlerinde ve hücum etkinliklerinde devrim yaratan yeniliklerle sahanın tek hakimi olacaksınız.