Bu EA Sports serisinde daha yeni bir sürüm mevcut. Tüm yeni oyun özellikleri için en yeni sürüme göz atın. FIFA 16, sahanın her yerine getirdiği yeniliklerle oyuncunun istediği gibi oynamasını sağlayan, daha üst seviyede, dengeli, gerçek ve heyecan dolu bir futbol deneyimi sunuyor. Yepyeni oyun özellikleri de cabası! Yenilikçi oyun mekaniğiyle FIFA 16, defansta güven, orta sahada kontrol ve hücum hattında unutulmaz gollerin anahtarı yepyeni özelliklerle geliyor. Oyuna yeni başlayanlar veya becerilerini geliştirmek isteyen deneyimli oyuncular, yeni FIFA Antrenör ile daha üst seviyede mücadele fırsatı yakalayacaklar. Sahanın Her Yerinde Bir Yenilik Var. Yeni Oyun Özellikleri. Daha Üst Seviyede Mücadele. FIFA 16, Güzel Oyun.