World of Warships: Legends – Yaşayan Tarih
Texas I. Dünya Savaşı dönemi dretnotlarının ayakta kalan son örneği ve şimdi de World of Warships: Legends'a Seviye IV bir zırhlı olarak adımını atıyor! Bu donanma efsanesini Yaşayan Tarih paketi içinde ganimetleriyle birlikte kapın. Paketin içinde: - ABD Seviye IV Texas zırhlısı - 7 günlük Premium Hesap - 10x Terfi Emri - 30x her türden Nadir Destek Limanınızda zaten Texas varsa, belirtilen telafiyi alacaksınız: 1.875.000 kredi Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Bazı içerikler, örneğin gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işaretleri ile üsler, sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabilir.