World of Warships: Legends - Açık Deniz Sihirbazı
İngiliz Seviye II Premium Medea muhribini filonuza alarak sağlam torpidoları ve iyi gizlenmesinden faydalanın. Ayrıca size elverişli bir oyun kaynakları seti de getiriyor. Paket içeriği: - İngiliz Seviye II Premium Medea muhribi - 500.000 kredi - 7x Union Jack kamuflajı - 7x Normal Kredi Takviyesi - 3 günlük Premium Hesap Takviyeler, Komutan DP'si, kamuflajlar ve benzeri içerikler oyundaki hesabınız ancak belli bir seviyeye eriştikten sonra görünür duruma gelir. Gemiler, kalıcı kamuflajlar, kutular, sancaklar ve ayrıca birlik işareti sembolleri ile fonları gibi içeriklerin sadece satın alındıkları platform üzerinde kullanılabileceğini unutmayınız. Bu DLC'yi sadece bir kez alabilirsiniz.