■Set İçeriği: ・Wo Long: Fallen Dynasty (tam oyun) ・Digital Art Book ・Digital Mini Soundtrack ・Season Pass (Ek DLC'ler Battle of Zhongyuan, Conqueror of Jiangdong, Upheaval in Jingxiang ve Season Pass Bonusu Qinglong Armor dahildir) Not: Season Pass'e dahil olan DLC'lerin çıkış tarihleri değişebilir. DLC "Battle of Zhongyuan"ın Haziran 2023'te çıkması planlanmaktadır DLC "Conqueror of Jiangdong"ın Eylül 2023'te çıkması planlanmaktadır DLC "Upheaval in Jingxiang"ın Aralık 2023'te çıkması planlanmaktadır Not: Digital Art Book ve Digital Mini Soundtrack hakkında: Bunlar karakterler, manzara ve benzer ögelerin çizimlerini içeren Digital Art Book ve oyun içi müziğin bir kısmını içeren Digital Mini Soundtrack setleridir. Karanlığın derinliklerinden bir ejderha belirir. Team NINJA tarafından sunulan yeni bir karanlık fantazi Üç Krallık aksiyon RPG oyunu. MS 184, Geç Han Hanedanı, Çin. Ülke kaos ve yıkımla boğuşmaktadır. Uzun yıllar boyunca güçlenen imparatorluk hanedanı artık düşmek üzereydi. Wo Long: Fallen Dynasty, isimsiz bir milis askerinin, iblislerin Üç Krallığa musallat olduğu Geç Han Hanedanının karanlık fantazi versiyonunda hayatta kalmak için savaştığı dramatik, aksiyon dolu bir hikayedir. Oyuncular, Çin dövüş sanatlarından kılıç oyunlarını kullanarak amansız yaratıklarla ve düşman askerlerle mücadele eder ve içlerindeki gerçek gücü uyandırarak zoru başarmaya çalışırlar. Wo Long, çömelen ejderha anlamına geldiği gibi, aynı zamanda henüz bilinmeyen bir kahraman veya yüce kişi anlamını da taşır. Bu, ileride kahraman olacak askerlerin 'tanınmadıkları' dönemlerin ve aynı zamanda bir kahramanın 'önemsiz biri' konumundan yükselmesinin hikayesidir. Not: Bu, Digital Deluxe Edition'dır. Ayrıca oyunun standart sürümü de mevcuttur. Not: Bazı içerikleri kullanabilmek için internet bağlantınızın olması gerekir. Not: Season Pass ayrıca bağımsız ürün olarak da mevcuttur. Birden çok Season Pass satın almamaya dikkat edin. Not: Bazı Season Pass içeriklerini kullanabilmek için ana oyunun tamamlanması gerekebilir.