White Noise 2
White Noise 2 ile yeni bir korku deneyimi yaşayın! White Noise 2, başarılı White Noise Online'ın neticesidir. Araştırmacı ekibin bir parçası olun, ya da yaratık kontrolünü ele geçirin ve yutun! White Noise 2, kimsenin huzurunu bozmayacak 4vs1 asimetrik korku deneyimi sunuyor. Arkadaşlarınızla oynamak White Noise 2, komplikasyonsuz arkadaşlarınızla oynamak için basit bir çöpçatanlık sistemi sunuyor. Oyuna girin, tarafınızı seçin ya da şansa bırakın ve oynamaya başlayın! Araştırmacılar geri döndü Bir araştırmacı olarak alanı araştırın, ortaklarınızla işbirliği yapın ve kaybolmamaya özen gösterin, yoksa yaratık için kolay bir av olacaksınız! Akıl sağlığınızı kaybetmemeye çalışın ve kör yürüme önlemek için el feneri pil seviyenizi izleyin. Ve yaratık da! Yaratik olarak, avlarınızı takip edin ve görmeden avlayın. Işık sizi şok olabilir, bu yüzden güçlerinizden kaçınmak için kullanın ve araştırmacıları tahrip ederek avlarını daha kolay hale getirin. Sizi yakındaki araştırmacıların varlığı konusunda uyaracak ve onları bitirmeden önce 8 bandı seçmelerini önleyecek totemleri çağırın! Mezardan geri dön White Noise 2'de, ölüm, oyun bitmek anlamına gelmez. Hayalet olarak ortaya çıkın ve kalan araştırmacıların araştırmalarına yardımcı olmak için gelişmiş arama becerilerinizden yararlanın. Yeni öğelerin kilidini aç Klasik White Noise Online karakterleri de dahil olmak üzere, oynarken yeni karakterlerin ve el fenerlerinin kilidini açın. Her biri farklı uzmanlık ve becerilere sahiptir. Ahmak bir yaklaşım mı tercih ediyorsunuz yoksa gürültü yaparken bile hız üzerine mi duracaksınız? Daha iyi bir el feneri pili veya gelişmiş arama becerileri? En güzel anları tekrar yaşayın Tabii ki, imza tekrarlama ekranı White Noise 2'de geri döndü. Heyecanlı seans bittikten sonra, ekibin çevrelerinde nasıl yürüdüğünü kahkaha atın, yoksa araştırmacılardan biri kayboldu!