Volgarr the Viking II
Viking Kralın Dönüşü Volgarr the Viking’in kaotik ve zorlu çıkışından on yıldan uzun bir süre sonra barbar kralın hikâyesi taviz vermeyen yeni bir formatta devam ediyor. Volgarr the Viking II, isabetin en önemli unsur olduğu ve tek bir yanlış hamlenin acımasız bir ölüme yol açabileceği zorlu bir 2D aksiyon-platform oyunudur. Orijinal oyunun oyuncuları, yeni güçlendirmeler, yeni büyü çeşitleri, yeni düşman türleri ve nefes kesici yeni müziklere rağmen bu soluksuz macerada asla yabancılık çekmeyecekler. Devam oyunu 1980’lerin acımasız arcade oyunlarıyla aynı zorluk seviyesini sunarken Volgarr the Viking II, aynı zamanda (merhametli bir şekilde, isteksizce) kayıt noktaları, kayıt durumları ve ölümsüz modu gibi modern yaşam kalitesi seçenekleri de sunuyor. Görevinizin ne kadar zorlu olacağına siz karar veriyorsunuz... Ama artık herkes bir viking olabilir! İskandinav mitolojisinden ilham alan yeni ve daha büyük dünyalar, birden fazla son ve fethedilecek çok sayıda acımasız baş düşmanla birlikte Volgarr the Viking II, orijinal oyunu her yönden genişletiyor ve geliştiriyor. Kılıcınızı çekin, miğferinizi takın ve bu acımasız viking macerasında kendi yolunuzu çizin!