Void Crew
Uzayda kimse çığlıklarını duyamaz... Arkadaşların dışında tabii! Gelecekte insanlık, hayatta kalmak için Hollow adında gizemli bir düşmana karşı bir araya geliyor. Seçilmiş kişiler olarak en fazla 6 kişilik bir ekiple uzayı göğüs gerip galakside düzeni sağlamak size kalmış! İnsanların icat ettiği en gelişmiş uzay araçlarına bin ve senin veya ekibinin asla hazırlıklı olmadığı heyecan dolu görevler için uzayın derinliklerine atıl! Asteroit fırtınaları, güneş patlamaları ve arkadaşlarının beceriksizlikleri en küçük problemlerin olacak çünkü düşman uzaylılar ve gözü kara insan yağmacılar, ekibini sonuna kadar zorlayacak. Gemiyi kullan, taretleri kontrol et, acil onarımlar yap, güç hücrelerini şarj et, uzay istasyonu silahlarını kullan, mühimmat üret ve bazen gemiyi onaracağın bazense terk edilmiş enkazlardan eşya yağmalayacağın araç dışı görevler için gemini terk et. Ekip çalışması her şeydir: Bir rol seç, ekibinle birlikte en öncelikli görevleri belirleyip onlara odaklan veya doğaçlama takılarak her şeyi birden yapmaya çalış. Sonuçta kolay kolay güvenilir insan gücü bulamayacaksın! Kalın zırhları kaba kuvvetle parçala, enerji kalkanlarını aş, füzelerle saldır veya zayıf noktaları nişan al. Her hâlükârda görevin, düşmanın gemilerinin kontrolden çıkıp yok olmasını sağlamak, tercihen sen havaya uçmadan önce! Galip gelen ganimetleri toplar. En zorlu koşullara en iyi donanımlarla hazır olmak için değerli eşyaları yağmalayıp ekipmanlarını geliştirmen gerekecek. Karakterinin uzay giysisini kişiselleştirip başını belaya sokarken tarz görünmeyi de unutma! - 6 kişilik bir ekiple iş birliği yaparak oyna: 6 oyuncuya kadar arkadaşlarını topla ve uzay macerasına atıl! - Gemi senin, taktik senin: Esnek oyuncu rolü ve anlık kurulabilen gemi sistemleriyle taktiklerini bir asteroit kadar hızlı değiştirebileceksin. - Kişiselleştir ve geliştir: Çeşitli geliştirmelerle karakterine hava kat veya gemine daha fazla silah ekle! Galaksideki en güçlü ve şık ekip seninki olacak!