Void Crew - Founder's Pack
Void Crew'dan keyif alıyor ve METEM'i desteklerken en şık ekipmanı mı giymek istiyorsun? Hem özel kozmetik eşyalar edinebileceğin hem de geliştiricileri destekleyebileceğin Founder's Pack'de şunlar bulunur: - Bağlılıklarını göstermek isteyen Ectype'lara METEM Salute projeksiyonu. - Altından kalbi olanlar için Golden Armour rengi. - Ectype ekibine yıldızlar arasında yol göstermek için METEM Star Armour Pattern. - Ekibin gerçek beyni kimmiş belli olsun diye eşsiz B.R.A.I.N. Helmet. - Enkazları ve uzay istasyonlarını keşfederken şık görünmek için Scarab Jetpack. - Uzay boşluğunda yıldızlar gibi parlamak isteyenlere Golden Jetpack Trail. - Hepinize ne kadar teşekkür etsek az! <3 Önemli: Bu DLC ile her şeyden önce geliştiricilere olan desteğini gösteriyorsun. Yukarıda belirtilen içerikler sana karşı olan minnettarlığımızın bir göstergesi! METEM seni korusun!