Void Crew - Calamity Supporter's Pack
Mürettebatla birlikte zar zor hayatta kaldın. Void’e baktın. Ve şimdi tehlikeler Maksimum Felaketler ile yükseliyor. Calamity Destekçi Paketi, Void Crew’in süregelen gelişimini ve eşli oyun kaosunu desteklerken tehlikeli derecede şık görünmek isteyen Ectypes için hazırlandı. Deneysel bilim, kötü muhakeme ve tam bir kozmik çöküş arasında bir yerde dövülmüş özel kozmetik ödüllerle kuşan. İÇERİR: ÖZEL JETPACK - Calamity Angel Jetpack - Calamity Angel 'Wings' ÖZEL KASKLAR - Singularity Mind - Void Mentality - Void Drifter ZIRH VE EKİPMAN - Calamity Engine Chestpiece - Calamity Shoulderguards ZIRH DESENLERİ - Grain - Rusted RENK ŞEMALARI - Anodized - Copperclad - Golden Void - METEM Morality YÜZ PROJEKSİYONLARI - Bomba - Collapse - Hot Fire İster yoğun ateş altında gövde gediklerini onarıyor, ister uzayda çaresizce sürükleniyor, ister yanlışlıkla aşırı pahalı bir şeyi aşırı yüklüyor ol, bunu yaparken harika görünsen fena olmaz. Önemli not: Bu DLC’yi satın alarak her şeyden önce oyuna ve arkasındaki biz geliştiricilere desteğini gösteriyorsun. Kozmetik içerik aslında oynadığın ve desteklediğin için teşekkür etme şeklimiz! METEM SENİ KORUSUN!