Vaporum
Vaporum orijinal bir steampunk ortamında geçen, karo tabanlı zindan ilerlemeli RPG (rol yapma) oyunudur ve bu türün geleneksel klasiklerinden ilham almıştır. Okyanusun ortasında, devasa bir kulenin önünde mahsur kalan kahraman nerede olduğunu, neler olduğunu ve en önemlisi kim olduğunu öğrenmek zorunda.