Sen asırlık uykusundan uyanan ve modern gecelere ilk adımını atan kadim vampir Gezgin'sin. Kanının içinde sıkışmış bir yabancının sesi yankılanıyor. Bu gizemli varlık, Fabien adıyla tanınan vampir dedektif, 21. yüzyılı yaşayan Seattle'daki rehberin olacak. Oyunun belirli kısımlarında kenti onun gözleriyle keşfederken bir asır önceye ait, şehrin hem ölü hem de ölümlü topluluklarını tehdit eden çözülememiş bir dosyayı yeniden açacaksın. Acımasız vampir dünyasının neo-noir bir cinayetin gizemiyle birleştiği Vampire: The Masquerade - Bloodlines 2'de, topyekûn ve doğaüstü bir savaşın eşiğindeki, modern geceleri yaşayan Seattle'da savaşarak ilerle. BAFTA ödüllü stüdyo The Chinese Room tarafından gerçeğe dönüştürülen bu aksiyon RYO'da Seattle'ın vampirlerle dolu Sarayı içinde ve kentin altında yatan sırlar arasında yönünü bul. Santa Monica Memories Deluxe Sürüm, orijinal Bloodlines nostaljisini yaşamana olanak tanıyan Santa Monica Memories'i içeriyor. Sığınağını dekore etmen için hazırlanan bu kozmetik paket bir Dur İşareti, Ankara Lahdi ve Voerman Portresi gibi simgeleşmiş eşyaları içeriyor. Ek olarak, Santa Monica Memories ile oyunu yeni bir klanla her bitirişinde sığınağın LED bir klan sembolüyle süslenecek. Canavar Sensin Kan hem karnını doyuruyor hem de vampir Disiplinlerini güçlendiriyor. Her şeyden habersiz ölümlüler üzerinde ister doğaüstü güçlerini kullan ister en yalın haliyle ikna yeteneklerini konuştur, Açlığını dizginlemek için onları derin, karanlık ara sokaklara çekmen gerekiyor. Ancak Maskeli Balo'yu bozmamaya dikkat et. Gerçek tabiatının anlaşılması riskleri beraberinde getirir. Bu riskler kolluk kuvvetleriyle başlar ve git gide büyür. Sakın aklından çıkarma, geceleri sokaklarda dolaşan tek canavar sen değilsin. Seçtiğin vampir klanına göre değişen, farklı oyun tarzları ve yaklaşımları ödüllendiren gerçekçi ve kanlı dövüş sistemini deneyimle. Hedefine doğaüstü kudretin ve yakın dövüş yeteneklerinle mi hücum edeceksin, kan büyüsü becerilerinle uzaktan mı saldıracaksın yoksa gerçek bir yırtıcı gibi, avının sürüsünü sessizce, tek tek ortadan kaldırarak şansını mı artıracaksın? Klan seçimi, bu oyun tarzlarını ve daha fazlasını destekleyecek. Kapkaranlık bir Dünya World of Darkness'a adım at ve vampir topluluğu içinde ister yüksel ister düşmanları ol. Cazibeyle, tehlikeli karakterler ve fraksiyonlarla, hatta varlığından haberdar olmadıkları güçlerin savaşının ortasında kalan ölümlülerle dolu bir şehir olan Seattle'ı deneyimle. Kültleşen klasiğin bu devam oyununda gücün dengesini, şehrin ve halkının geleceğini senin seçimlerin, planların ve entrikaların belirleyecek.