Vampire Survivors
Binlerce gece yaratığını delik deşik et ve şafağa kadar hayatta kal! Vampire Survivors, üzerine gelen yüzlerce canavara karşı seçimlerinin hızlı bir şekilde etkili olacağı, rogue-lite unsurları içeren fantastik bir eğlencelik korku oyunudur. Cehennemde yeller esiyor, şeytanlar burada ve kaçacak ya da saklanacak yer yok. Yapabileceğin tek şey, ölüm kaçınılmaz olarak çırpınmalarına bir son verene kadar hayatta kalmak. Bir sonraki hayatta kalana yardım etmek için her oynayışında toplayabildiğin kadar akçe topla. Mermi manyağı olmanı sağlayan olağanüstü bağımsız fenomen! Başlangıç İpuçları -Mücevherleri ve eşyaları toplamak için acele etme, kaybolmazlar. -İlk başta iki veya üç saldırı silahı al, ancak her seferinde bir tane yükseltmeye odaklan. -Zırh ve Şans, para verebileceğin iyi başlangıç güçlendirmeleridir. -Güçlendirmeleri sık sık iade et, ücretsizdir ve yeni yükseltme yollarını dene.