Ultimate Crime Bundle
Bu Pakete Dahil Olanlar: Suç Simülatörü & Hırsız Simülatörü 2 Suç Simülatörü Hapisten yeni çıktınız ama özgürlüğün de bir bedeli var. Borcunuzu ödemek için en fazla 3 arkadaşınızla takım kurun veya tek başınıza gizlice evlere girin, hırsızlık yapın. Yüksek riskli işleri tamamlamak için maymuncuk, uyku gazı veya kaba kuvvet kullanın. Güvenlik sistemlerini atlatın, ganimeti alın ve zaman dolmadan dışarı çıkın. Borcunuzu temizleyebilir misiniz, yoksa her şeyinizi yeniden mi kaybedeceksiniz? Hırsız Simülatörü 2 Gölgelere geri dönün ve suç kariyerinize yeniden başlayın! Kilitleri kırın, korumaları alt edin ve hırsızlık becerilerinizi mükemmelleştirin. Yeni teknikler öğrenin, doğru araçları toplayın ve küçük bir hırsızdan gerçek bir ustaya yükselin. Eğer açabilirseniz her kapı yeni bir fırsattır.