TRIVIAL PURSUIT LIVE!
Dünyanın en ünlü genel kültür oyununun modern yorumu. Bilgilerinizi kullanarak tempolu bir TV Programı deneyiminde yarışın. Modern bir arayüz, farklı yeni soru türleri ve dünyanın önde gelen genel kültür otoritesi tarafından hazırlanmış en iyi sorular. Oyunculara yeni ve orijinal bir tecrübe sunan oyun, yeni zorluk seviyeleri ve sosyal etkileşim sağlayan benzersiz telafi turları sayesinde artık daha eğlenceli ve herkes için erişebilir. Genel Kültür hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı.