Hemen ön sipariş ver, Towa ve 8 Muhafız için ilave kostümler içeren Guardians' Vestments Kostüm Seti'ni kap. Şunları içerir: - Towa'nın Kostümü: Demirci Kıyafetleri - Rekka'nın Kostümü: Leydi Towa'nın Kişisel Koruması - Shigin'in Kostümü: Jinkai Geleneksel Kıyafeti - Akazu'nun Kostümü: Araştırmacı Üniforması - Origami'nin Kostümü: Musuhi Geleneksel Kıyafeti - Nishiki'nin Kostümü: Izgara Nishiki - Mutsumi'nin Kostümü: Sakura Kimonosu - Koro'nun Kostümü: Köy Kahramanının Tören Kıyafeti - Banpuku'nun Kostümü: Siyah ve Bej Kürk *Guardians' Vestments Kostüm Seti, eğitim bölümünün bitişiyle açılan Konut ziyaret edilerek kullanılabilir. Deluxe Edition şunları içeriyor: - Towa and the Guardians of the Sacred Tree - Digital Artbook & Soundtrack Çok uzaklardaki mistik bir âlemde geçen bu Roguelite macerasında kadim güçler hareketleniyor ve benzeri görülmemiş tehlikeler seni bekliyor. Towa olarak kutsal ağacın muhafızlarına önderlik et, sıkı ilişkiler kurup güçlü kılıçlarla Magatsu'nun kuvvetlerine karşı savaş ve Shinju köyünün geleceğini belirle. - GÜZELLİKLER VE TEHLİKELERLE DOLU CAPCANLI BİR DÜNYAYA ADIM AT Barışı geri getirmek için çıktıkları görevde, Magatsu'nun kötü etkisinin tehdidi altındaki uzak diyarları keşfeden Towa ve Muhafızlar olarak oyna. İhtişamın bile gizlenen tehlikeleri sakladığı bir dünyada, ileri gitmenin tek yolu cesaret. Hitoshi Sakimoto'nun melodileri sana yol gösterirken, Shinju köyünü kurtarmak için vermen gereken savaşın başlayacağı nefes kesici ama yabani topraklara adım at. - 2 MUHAFIZ SEÇ VE HEYECAN VERİCİ ROGUELITE DÖVÜŞLERE KATIL Shinju rahibesi Towa, Magatsu'yu yenmek için 8 güvenilir yoldaşıyla omuz omuza. Muhafızların biriyle birlikte dövüş, kutsal kılıcın (Tsurugi) ve asanın (Kagura) gücüne yön ver. Her bir muhafızın kendine has becerileri ve bir kılıç seti var, yani her dövüş tarzı ve muhafız çifti benzersiz. Birlikte, rengârenk topraklarda yolunu bul, zindanları fethet ve Magatsu'nun hizmetkârlarını yen! - ZAMAN KARŞISINDA YENİLMEYECEK SİLAHLAR YAP, BAĞLAR KUR Muhafızlar farklı zaman çizgilerinde kendi görevlerinin peşinde koşarken köy de yıllar içinde değişiyor. Köyün sakinleriyle eşsiz bağlar kur, köyün iç işleyişine sirayet eden gelenekleri ve hikâyeleri öğren. Köyü her ziyaret edişinde dojoda antrenman yapabilir, güçlü Lütuflar çağırabilir ve demirci dükkânında yeni kılıçlar üretebilirsin. *Standard Edition da mevcuttur. Mükerrer satın alım yapmamaya dikkat et.