Thumper
Thumper, ritme dayalı şiddet oyunudur: Klasik ritim-aksiyon, nefes kesici hız ve salt fiziği harmanlar. Bir uzay böceğini oynarken cehennemi boşluğa göğüs ger ve gelecekten gelen çılgın, dev bir kafayla yüzleş. Sonu gelmeyen pistten feryat figan inerken, cezalı engellere çarparak basit ve sağlam kontrollerle ilerle. İleri fırla, yeni hareketlerde ustalaş, baş döndürücü sürate eriş ve nabzını artıracak elebaşı savaşlarında hayatta kal. Ezici her darbe, gümbür gümbür özgün bir müzikle iç içe geçiyor. Sinestezik nirvanaya ulaşmak için önce ritim cehenneminden geçmen gerek.