Them's Fightin' Herds
Them’s Fightin’ Herds, beğenilen çizgi film yapımcısı Lauren Faust’un tasarladığı sevimli hayvanları içeren 2D bir dövüş oyunudur. Şirin ve yumuşak görünüşlerinin altında ciddi bir dövüşçü yatar! Önemli Özellikler ● Modernleştirilmiş Savaş - 4-düğmeli dövüş mekaniği, sihir sistemi, gelişmiş süper saldırı ve sonsuz komboları önlemek için JD. ● Hikâye Modu - Keşif, savaş görevleri, mini oyunlar ve patron dövüşleriyle dolu, bölümlü macera! ● Yerel Karşılıklı ve Çevrimiçi Çapraz Oyun Eşleme - Rakiplerle çevrimdışı dövüş veya GGPO’nun güçlü geri alma net koduyla dünya genelinde savaş. ● Öğretici ve Eğitim Modları – Kombo denemeler ve rehberli öğreticilerle oyunu öğren, veri zengini eğitim odasında komboları dene ve maçlarının oyun tekrarlarını izle! ● Piksel Lobisi - Aksesuarları aç, avatarını özelleştir ve diğer çevrimiçi oyuncularla tüm görsel lobiyi keşfet. ● Dinamik Müzik Sistemi - Karakterlere uyarlanan müthiş savaş müziği, her maçı şampiyonlar mücadelesi gibi hissettiriyor.