Gerçek hayattaki görkemli hayvanlardan, avını takip ederken yaprakların hışırtısına kadar. yaşam dolu, cıvıl cıvıl ve insanı içine çeken bir açık dünyaya adım at. ATV ile favori rezervlerinde daha fazlasını keşfet ve hayvanların kan ipuçlarını takip etmene yardımcı olması için güvenilir bir koku köpeğinden yararlan. Güçlü silahlarla av cephaneliğini genişlet ve çadırları ve avcı perdelerini kullanarak vahşi doğada kamp yap. theHunter: Call of the Wild - Gold Bundle şunları içeriyor: theHunter: Call of the Wild theHunter: Call of the Wild - ATV SABER 4X4 theHunter: Call of the Wild - Bloodhound theHunter: Call of the Wild - Te Awaroa National Park theHunter: Call of the Wild - Silver Ridge Peaks theHunter: Call of the Wild - Smoking Barrels Weapon Pack theHunter: Call of the Wild - Tents & Ground Blinds theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 1 theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 2 theHunter: Call of the Wild - Weapon Pack 3 *Tents & Ground Blinds & ATV SABER 4X4 DLC ana oyuna dahildir ve ayrıca indirilmesi gerekmez.