Korucularımıza yeni teslim edilen Yüksek Teknoloji Av Paketi ile hayalet misali görünmeden avlanmak mümkün hale geliyor. 8X50 Gece Görüş Dürbünü Gece Görüş dürbünü ile av sahaları geceleyin de tüm canlılığıyla izlenebiliyor. Dürbün ile karanlıkta görüş ve kontrast artarken derinlik ve biçim algısı da korunuyor. En iri yırtıcılardan en küçük avlara kadar etrafınızdaki hiçbir hayvan artık geceleri de görüşünüzden kaçamayacak. GenZero 1-4x20 Gece Görüşlü Tüfek Dürbünü: Yüksek kalite görüntü yoğunlaştırıcı tüpü kompakt bir tasarım ve su geçirmez pil yuvası ile birlikte sunan GenZero 1-4x20 Gece Görüşlü Tüfek Dürbünü gece şartlarında beklenenin de ötesinde bir görüş sağlıyor. Uzun mesafeli bir Kızılötesi aydınlatıcı ile birlikte gelen dürbün sayesinde avınızı güvenli mesafelerden vurabilmek mümkün hale geliyor. Ama unutmayın, sis ve benzeri olumsuz hava şartları bu teknolojinin etkisini kısmen de olsa azaltıyor. Koter CB-65 Yay Bearclaw Lite CB-60 ile Hawk Edge CB-70 arasında bir performans sunan Koter CB-65 her şartta kullanabileceğiniz çok yönlü bir alaşım yay. Geri tepme şiddeti ile nişan hassasiyeti arasında kurduğu mükemmel denge sayesinde orta boy hayvanları avlamada ideal olan bu yay doğru oklar ile kullanıldığında büyük ve küçük hayvanlara karşı da çok etkili olabiliyor. Brightsight Rangefinder Yay Nişangahı ve İzli Oklar: Bu nişangah, ok-yay ile avlanmanın en önemli zorluğu olan mesafe tahmin sorununu ortadan kaldırıyor. Brightsight ile, karmaşık mekanik işlmlere gerek kalmaksızın tek bir düğmeye basarak hedefin mesafesi hesaplanabiliyor ve hedef üzerine sadece avcı tarafından görülebilen sanal bir LED isabet noktası yansıtılabiliyor. Kirişinde yanıp sönen LED ışık bulunan izli oklar sayesinde gece şartlarında vurduğunuz hedefin yerini belirleyebiliyorsunuz. Ola ki hayvan vuruldu fakat kaçmaya devam ediyor, bu yanıp sönen ışığı takip ederek avınızı takip edebiliyor ve ele geçirebiliyorsunuz. Varyasyonları: Koter CB-65 yay iki ayrı varyasyonla geliyor: Orpheus ve Hephaestus.