The Technomancer
Technomancer seni Mars'a götürüyor ve burada bir sihirbaz-savaşçı olarak yaşıyorsun. Sibernetik implantlarla güçlendirilmiş yıkıcı elektrik güçleri kullanabilme yeteneğine sahipsin. Herkesin korktuğu ve saygı gösterdiği biri olarak tam teşekküllü bir Technomancer olma yolundaki başlangıç ayinini tamamlamanın eşiğindesin. Bu aksiyon-RPG dört farklı savaş beceri ağacı sunuyor ve üç belirgin savaş tarzına ve kuvvetli elektrik güçlere odaklanıyor. Elbette hayvani güç her duruma uymaz. Dinamik sohbetler görevlerde önemli rol oynuyor ve kararların hikayeyi ve dünyayı büyük oranda değiştiriyor. Ayrıca kendin ve yolda istihdam ettiğin yoldaşların için malzeme, silah ve zırhlar da yapabilirsin. Unutulmuş cennetlerde, buzların altındaki kayıp şehirlerde ve Mars'ın tozlu kucağında bir bir yayılan korkunç baraka şehirlerinde bir maceraya atıl. Technomancer'ın ardındaki gerçeği açığa çıkaracak kadar uzun süre hayatta kalmayı başarabilecek misin?