The Swindle
Swindle, binalara gizlice girerek, sistemlerini ele geçirip bütün paralarını polisler gelmeden hızlıca uzaklaştığın steampunk bir siber suç oyunudur. Londra, 1849. Scotland Yard yakında "The Devil's Basilisk" adlı gözetim teknolojisini aktif hâle getirecek. Muazzam gözetim güçlerine sahip olan bu teknoloji, usta hırsızlık kariyerine bir son verebilir. Gerçekleşmeden önce onu çal. Derma çatma zeplininde hırsızını yeni beceriler, araçlar ve korkunç teknolojilerle düzenleyerek Londra'daki en zengin ve en iyi korunan binalarının üstesinden gelebilirsin. Soyacağın tüm binalar rastgele yaratıldığı için aynı seviyeyle iki kez karşılaşmazsın. Swindle'ın üstesinden gelmek için gereken niteliklere sahip misin?