The Long Dark
Long Dark, oyuncular engin buzlu bir doğayı keşfederken kendi başlarının çaresine bakmak zorunda oldukları, insanı düşünmeye ve keşfetmeye yönlendiren bir hayatta kalma mücadelesidir. Kondisyonunu takip et, hayat kurtaran malzemeler ara ve ateş yakmak, aletlerinin bakımını yapmak, avlanmak, balık tutmak ve konuma dayalı yön bulmak gibi hayatta kalma becerilerinde ustalaş. Zombi falan yok; sadece sen varsın ve karşında da soğuk ve Doğa Ana'nın sana hazırladığı sürprizler var. Popüler Steam Erken Erişim sandbox modu, Xbox One'daki ilk hayatta kalma oyunu oluyor!