The Library of Babel
Jorge Luis Borges’in aynı adlı kısa öyküsünden esinlenilmiştir. Babil Kütüphanesi seni insanlık sona erdikten 20.000 yıl sonrası bir dünyaya davet ediyor. Dünya artık mitsel yaratıcıları hakkında çok az şey bilen gelişmiş robotlar tarafından yönetilmektedir. Robotların yönettiği toplumda her şey yolunda ve düzen içindedir, ta ki yazılmış olan, yazılan ve yazılacak olan her şeyi içeren bir kütüphane, mükemmel kaosun habercisi keşfedilene kadar. Babil’deki bir cinayet vakıasını soruşturmak için gönderilen bir maceraperest olan Ludovik olarak oynayacaksın. Aniden acil durum ilan edildiğinde Ludovik katilin izlerini takip ederken ve Kütüphanenin aniden kilitlenmesinin ardındaki gizemi açığa çıkarırken kendini giderek daha da tehlikeli hale gelen bir yerde buluyor. Devasa ormanların, terk edilmiş tapınakların ve etkileşime girebileceğin çok sayıda hibernetik yerliyle dolu bir dünyaya sahip olan The Library of Babel hem tehlike ve entrika dolu gerilimli bir macera hem de sonsuzluğu nasıl değerlendirdiğimize dair düşündüren, atmosferik bir hikaye sunuyor.