The Knight Witch
Shoot 'Em Up ve Büyücülük! Yüksek tempolu shoot 'em up mekaniklerinden, yıkıcı ve düşmanı paramparça eden büyülere kadar oynanış çeşitliliği. En zorlu ve en korkunç düşmanları alt etmek üzere büyülerini kullan ve Makineli Tüfek veya Üçlü Atış gibi son derece kişisel geliştirmelerle güçlerini yükselt. Dinamik Cadı Özelleştirmesi! Elini özelleştirip 30'dan fazla eşsiz büyü kartı arasından seçim yaparak kendine özel oyun tarzını oluştur. Mesafeli saldırılar yapabileceğin saldırgan bir cam top oluştur veya güçlü baltalar ve etkili şok dalgalarıyla yakın dövüşü tercih et! Güven İnşa Et ve Kalıcı Bağlar Kur Dungeonidas'ta yolculuk ederken kahramanca davranışların ve çabaların, cömertçe ödüllendirilir. Şövalye Cadılar şükran ve güven ile güçlenir; bu yüzden sevilmeleri gerekir. Yaptığın seçimler, çevrende kalıcı etkiler bırakır; bu yüzden dikkatli adımlar at! Yaşam Kalitesi Odaklı Tasarım The Knight Witch, engele yer olmayan bir Metroidvania olarak sevgiyle tasarlanmıştır. Sezgisel bir açıp kapamalı ""otomatik nişan alma"" sistemi, dünyayı değiştiren ""hileler"" ve odaklı bir ana hikaye yönlendirme sistemiyle asla kaybolmazsın ve oyunu seviyene göre uyarlayabilirsin.