The Jackbox Party Quintpack 2.0
Sıkıcı partilere ve tekdüze buluşmalara veda et: Jackbox Party Quintpack 2.0, Party Packs 6-10'daki hayranların en sevdiği 25 Jackbox oyunundan oluşan bir koleksiyondur ve tek bir uygun fiyatla her buluşmaya heyecan katmak için idealdir. Trivia Murder Party 2 oynayarak korkunç derecede iyi vakit geçir, Quiplash 3 oyunuyla arkadaşlarını gülmekten kırıp geçir veya Drawful: Animate ile çizim becerilerini konuştur. En iyi yanı ne mi? Telefonu kumanda olarak kullanabildiğin için özel ekipman gerekmez.